zaterdag 28 september 2013

Give Away!

Ja lieve volgers en medebloggers, ik vind het weer hoog tijd worden voor een Give Away!
Daarom deze leuke mededeling:

Wanneer mijn blog de 100 volgers bereikt, word er uit de deelnemers een gelukkig winnaar gekozen (loting!)
De prijs? Een patroon naar keuze uit mijn webwinkel!

Dus ben jij gek op haken en vind je mijn creaties de moeite waard? Word volger van mijn blog en laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet!

Wanneer we de 100 volgers bereiken, ga ik uit de deelnemers loten!

Succes!



(Ik zou het leuk vinden als je een linkje op je blog wilt plaatsen,maar niets moet!)


9 opmerkingen:

  1. Ok, ik doe heel graag mee... zal ook een linkje plaatsen op mijn blog!
    Groeten Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf ik doe graag mee ik dacht dat ik je al volgde maar blijkbaar niet. Nog maar 6 te gaan je hebt er 100. Suc6666666666

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke blog,
    ik doe mee!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik doe graag mee.
    Ik zal ook een linkje plaatsen.
    Groetjes, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Roxy, ik volg je al geruime tijd, maar nu maar even echt aangemaakt. Dus met link op mijn blog en zelf in mijn leeslijst. Ik ging eigenlijk al vaak even gewoon kijken, via google... Maar nog maar 4 te gaan!!!! spannend! Ik vond die laatste dagen ook zo leuk... En nu... zit ik al op 129!!! dat gaat hard joh! En je creaties... die zij ook zo leuk... dus ik waag graag een kansje.
    groet en succes met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoo weer een volger erbij, je bent er bijna! Ik ga meteen een gokje wagen uiteraard. Ga ondertussen even lekker snuffelen op je blog.

    Groetjes Imara
    www.projectknuf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HALLO
    Ik doe heel graag mee ,maar kan geen linkje plaatsen sorry
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke reactie!