zondag 5 juni 2011

Gerrit de Gier

Ik vond hem in eerste instantie helemaal niet zo leuk... maar toen ik eenmaal aan het haken was, werd ik verliefd op dit sukkeltje:

Firstly, I didn't really like this little buddy.  But when I got started, I fell in love with this ugly duckling.



Ik haak eigenlijk nooit met wat anders dan gewoon katoen of gewone wol, maar ik vond de witte pluiswol ook erg leuk... daar krijgen we ideeƩn van...

Usually I never use anything other then basic yarns, but the white hairy yarn, was fun to use.

3 opmerkingen:

  1. Jeetje die is leuk zeg!!
    Ik ben bezig met het haken van amigurimi's met zpagetti. Ik heb al een pinquin af en ben nu met een walvis bezig.

    Groetjes,
    Ellen
    http://ellenontheglobe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is echt grappig! mooi gemaakt, echt zo'n onnozele uitdrukking dat is zo leuk aan die dieren.....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke reactie!